Uw vragen
![Qu’est-ce qu’une « quête bonus » ?](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/AwtSyy1wIL6kmeeVxZDS69hTzB9UCO5TBgUZCXZaRYE/1494423315/public/faq/imgFaq_zamela.png)
Vind alle details op de pagina : Bonus quests
![Zegraff](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/pCeBsQZ8oYYzil3LC71n1PTpOY6hC6LJlT-Q36vYlgA/1494423316/public/faq/imgFaq_zegraff.png)
Retrouvez tous les détails sur la page : Les badges de succès
![Je n’ai pas trouvé la cache, les coordonnées restent au rouge.](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/yqlvxJekC-46qu-mwmUXhV4TN6eSRqGYgmY9XUGqlfU/1494423316/public/faq/imgFaq_zilex.png)
2 mogelijkheden :
- Ik neem contact op met de referent VVV-kantoor (contactgegevens op het stappenplan),
- Ik neem contact op met de Raad van Wijzen: via chat (indien actief), via een privébericht op Facebook of per e-mail: les-sages@terra-aventura.fr en ik stuur mijn antwoorden ter verificatie.
![Zart](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/rDH3rM9urFgUNar8nr3rDiixrXZrcD_pMuRpKlrXgb0/1494423316/public/faq/imgFaq_zart.png)
Certains badges de succès ne disparaissent pas, ils sont remis en jeu chaque année. Par exemple, si de nouveaux parcours dans la Haute-Vienne ont vu le jour, et que vous ne les avez pas encore réalisés, vous perdez momentanément votre badge associé. C’est le jeu ! Cette mécanique s’applique uniquement aux badges départementaux (Creuse, Corrèze, Haute-Vienne, Charente...)
![J'ai oublié mon mot de passe](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/3yEnf8-kjJSGU9Mub0AKvY0XinqxP2hqlvGk3DK2W_0/1494423316/public/faq/imgFaq_zescroc.png)
Klik op "Wachtwoord vergeten". U ontvangt een e-mail met een unieke login-link waarmee u kunt inloggen op uw account en uw profiel kunt wijzigen. U moet dan uw nieuwe wachtwoord invoeren.
![Je souhaite modifier le nom de mon compte et/ou le courriel rattaché à mon compte](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/swqXXeLCVPJo9_K-o1dNre5Bgqg5Fzie3LEijV8lcEY/1494423316/public/faq/imgFaq_zonelib.png)
![Je n’arrive pas à me connecter sur l’application mobile](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/TQakUiOIeLWApuYOKbqFffs5RuD4nrKxtyN7_YUvH5E/1494423315/public/faq/imgFaq_zaiteck.png)
Ik zorg ervoor dat ik de applicatie-updates heb geaccepteerd. Als het probleem aanhoudt, verwijder ik de installatie en installeer ik de toepassing opnieuw. Als het probleem nog steeds niet is opgelost, neem ik contact op met de Raad van Wijzen via chat (indien actief), via een privébericht op Facebook of per e-mail: les-sages@terra-aventura.fr en communiceer mijn login en wachtwoord en de kenmerken van mijn smartphone.
![Est-il possible de jouer hors connexion avec l’application ?](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/XdbV1a-TrQls_rztQEHuIi8pJK_25Ja5O0c6g1pg9sM/1494423315/public/faq/imgFaq_zahan.png)
Ja, hiervoor moet u eerst de gegevens van de gekozen route thuis downloaden. Eenmaal daar aangekomen, kan je spelen zonder verbinding.